مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

  • ۰
  • ۰

چیدمان منزل با مبلمان اسپرت

وقتی نوبت به خرید مبلمان ‌می‌رسد یافتن گزینه‌های شیک و مقرون به‌صرفه مهم است. اما اولویت اول برخی از افراد همیشه راحتی محصول خریداری شده است. پس این نوع سلیقه‌ها به طور ناخودآگاه از حوزه انتخاب مبل‌های سلطنتی، استیل و نیمه استیل مجزا ‌می‌شوند. در واقع انتخاب مبلمان اسپرت، کلیشه‌های سنتی و کلاسیک را کنار زده و به جای آن عملکرد و راحتی را در اختیار کاربران قرار ‌می‌دهد. به بیان دیگر یک مبل اسپرت از اصول طراحی مبل‌های کلاسیک پیروی نمی‌کند و در ظاهر آن اثری از چوب‌های منبت کاری و پرنقش و نگار دیده نمی‌شود. آنچه که در طراحی و ساخت این نوع مبلمان در نظر گرفته ‌می‌شود؛ ارائه محصولی است که در وهله‌ی اول نشستن روی آن راحت و لذت بخش باشد. یک مبل اسپرت ‌می‌تواند به صورت تمام و کمال، هماهنگ کننده و متناسب با شرایط چیدمان دکوراسیون فضای شما عمل کند. حال ‌می‌تواند این فضای یک خانه باشد و یا یک دفتر کار، در هر صورت رسالت این نوع مبل ایجاد محیطی ساده و بی ریا و به دور از هر گونه تجمل است.
این مسئله به این معنا نیست که در طراحی این سبک از مبلمان، تنها به راحتی آن اهمیت داده شده است. بلکه مبل اسپرت هم یکی از انواع مبل شیک محسوب می‌شود که ‌می‌تواند بسیار مدرن و امروزی طراحی شود و خالق یک دکوراسیون داخلی محشر باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که همواره به دنبال به‌کاربردن جدیدترین آکسسوارها در طراحی داخلی و چیدمان محیط زندگی خود هستید؛ پیشنهاد ‌می‌کنیم حتما به استفاده از مبل اسپرت در لیست المان‌های داخلی منزل خود فکر کنید.

منبع: ویژگی‌های چیدمان منزل با مبلمان اسپرت

  • ۹۹/۱۰/۲۷
  • rooz design

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی