مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 داشتن یک تخت خواب مناسب بهترین راهکار برای رفع خستگی از بدن است. قطعا، برای هر کدام از ما این مساله اهمیت دارد که چگونه شب را تا صبح سپری کنیم و از خوابی خوش و پر آرامش بهره‌مند شویم. همان طور که می‌دانید خوابیدن در مکانی نامناسب می‌تواند آسیب‌های جسمی برای بدن به همراه داشته باشد و اگر خواب راحتی را تجربه نکنید علاوه بر این معضل، باید با خستگی‌های رفع نشده از شب قبل نیز دست و پنجه نرم کنید. یکی از گزینه‌های بسیار مطلوب برای خوابی راحت استفاده از تخت چستر است.

معمولا در بین تخت‌ خواب‌های پارچه‌ای پرطرفدارترین نوع، تخت‌های طرح چستر می‌باشند که به نسبت سرویس‌های خواب سلطنتی از قیمت معقولی هم برخوردار هستند. روشی که در ساخت این تخت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد لمسه کاری است که به واسطه هنرمندان رویه کوب فرورفتگی‌ها و برجستگی‌های منظمی روی سطوح چرمی یا پارچه‌ای ایجاد می‌شود که زیبایی محصول را افزایش خواهد داد.

تخت خواب‌های تک نفره یا دو نفره چستر در انواع رنگ‌های مشکی، طوسی و ... می‌توانند در زمره پیشنهادات عالی ما به شما باشند. شاید تصور کنید برای خرید یک تخت خواب ایده‌آل لازم است تا میلیون‌ها تومان پول هزینه شود؛ اما بهتر است زود قضاوت نکنید؛ زیرا با پرداخت هزینه معقول هم می‌توان خریدی رضایت بخش را تجربه کرد.

مدل تخت خواب چستر

تخت چستر دارای مدل‌های متنوعی است و هنگام خرید با مشکل مواجه نخواهید شد. اینکه چه نوع سرویس خوابی را برای اتاقتان انتخاب می‌کنید بستگی به نوع دکوراسیون منزل و سلیقه شما دارد. رویه این تخت خواب‌ها نیز عموما از جنس مخمل یا چرم است که روی قیمت نهایی محصول نیز تأثیرگذار می‌باشد.

تخت مدل چستر در طرح‌های زیبا و متنوعی عرضه می‌گردد که با توجه به کیفیت چوب یا فلز مورد استفاده در ساخت تخت، جنس رویه آن و کیفیت دوخت با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. اگر بخواهیم به چند مدل از این نوع تخت‌ها اشاره کنیم، می‌توانیم مدل‌های تمام لمسه، نیو چستر و هد چستر (ساخته شده از چوب و لمسه) و ... را نام ببریم.

  • rooz design
  • ۰
  • ۰

اکثر افراد فکر می‌کنند که خرید مبلمان برای منزل کار ساده‌ای است. به تصور آنها تنها فاکتور مهم برای این خرید، مراجعه به یک فروشنده معتبر و انتخاب مبل مورد نظر از بین مدل‌های داخل مغازه است. این در حالی است که انتخاب مبلمان منزل چیزی فراتر از یک خرید ساده است و باید قبل از تصمیم‌گیری به برخی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر روی این خرید فکر کنید. به عنوان مثال نوع مبلی که انتخاب می‌کنید باید با کاربری و اندازه فضایی که قصد استفاده از مبل در آن را دارید متناسب باشد. با ما همراه باشید تا با سایر فاکتورها آشنا شوید.

فاکتورهای خرید مبلمان منزل

شش عامل مهم در زمان تصمیم‌گیری در مورد خرید مبلمان منزل

اندازه خانه

مبلمانی که انتخاب می‌کنید باید به اندازه‌ای باشد که فضای کافی برای حرکت آزادانه در اتاق پذیرایی یا نشیمن را داشته باشید. به عنوان مثال انتخاب مبل استیل 9 نفره برای یک فضای کوچک 9 متری، هم آزادی عمل را از شما می‌گیرد و هم استفاده حداکثری از تمام صندلی‌های مبلمان را غیر ممکن می‌سازد. برای این فضا بهتر است از یک نیم‌ست راحتی مانند مبل چستر استفاده کنید. فراموش نکنید مبلمانی که آزادی عمل را از شما بگیرد قطعا نمای خوبی نیز به اتاق نمی‌دهد. بنابراین در اولین قدم، قبل از خرید مبلمان برای منزل، به اندازه اتاق نشیمن یا پذیرایی توجه کنید. 

منبع : فاکتورهایی که باید زمان خرید مبلمان منزل در نظر بگیرید

  • rooz design