مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بسیاری از طراحان داخلی ، بهترین راه را برای تزیین و دکوراسیون داخلی منزل را با استفاده از مبل و کاناپه های مختلف فراهم می‌کنند . مبلمان چستر،  ازمحبوب‌ترین مبلمان شیک و راحتی، است. این سبک از مبلمان، در طیف گسترده‌ای از مبلمان مدرن و سنتی موجود است . شما برای طراحی و چیدمان مبلمان به سلیقه و سبک مختص به خود نیاز دارید و این قطعا  به شما کمک می‌کند. مبل چستر، به دلیل راحتی و مدرن بودن  بسیار معروف است . این سبک از مبلمان بسیار راحت و لوکس است .

مبل چستر کاربری زیادی در دکوراسیون منزل و حتی در دفتر کار شما دارد . آن‌ها یک ظاهر شیک و مدرن دارند که زیبایی خانه شما را افزایش خواهد داد . طراحی این سبک مبل به گونه ای است که با بیشتر فضاها و دکوراسیون های داخلی هماهنگی دارد و به همین دلیل در مکان های لوکس از این نوع مبل شیک استفاده می‌شود.

مبلمان چستر به راحتی قابل‌تشخیص است این مبل دارای پشتی کوتاه و گوشه های زاویه دار  است وکسانیکه مقابل شما هستند زواید دید محدودی ندارند. این سبک مبل از  پایه های کوتاه و دسته های بلند و از لمسه و حالت دکمه ای استفاده شده است. در ساخت مبل چستر می‌توان از انواع پارچه استفاده کرد اما مبل چستر با رویه چرمی از محبوب ترین نوع مبلمان راحتی می‌باشد. آن‌ها یکی از بهترین و مناسب‌ترین مبلمان های امروزی هستند .

  • rooz design