مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مبلمان چستر ، یک نوع مبلمان کلاسیک هستند، از آنها به عنوان مبل‌های زیبا و راحت نیز یاد می‌شود و با دکوراسیون منزل به خوبی هماهنگ شده و آن را تکمیل می‌کنند. انتخاب مبلمان چستر برای قرار دادن در هر دو فضای مدرن و سنتی مناسب هستند. مبلمان چستر در همه جا خوب به نظر می‌رسند، نکته مهم  در مورد این مبلمان این است که بدانید مبلمان را از چه نوع جنسی انتخاب کنید که برای فضای شما مناسب باشد. چیدمان مبلمان در یک ترکیب هماهنگ، نه چندان شلوغ با عناصر موجود در اتاق، با یک سیستم نورپردازی خوب، گاهی اوقات باعث ایجاد یک محیط متفاوت و زیبا خواهد شد که برای مصارف روزمره و یا مهمانی‌ها کارایی بالایی خواهد داشت. مبل چستر در این حالت، نمایانگر آرامش اتاق نشیمن است، از میهمانان استقبال کرده و آنها را برای استراحت آماده می‌کند، این مبلمان باعث می‌شوند تا در مکالمات طولانی با عزیزان خود افراط کنید، از دیدن یک فیلم خوب لذت ببرید و طعم اشتها آور غذاهای متنوع را بچشید.

این نوع مبلمان دارای خطوط نرم و زیبا و نمادی از یک مبلمان مدرن هستند، آنها به اتاق‌های نشیمن که در آن قرار داده شده‌اند، شخصیت و منزلت می‌بخشند. این نوع از مبل‌ها دارای ساختار داخلی ساخته شده از چوب مقاوم، بالشتک تولید شده از مواد مرغوب و طبیعی و رویه‌ای با دوام بالا هستند. طراحی و ساخت این نوع از مبل‌ها با تغییرات کوچکی که از روی طرح‌های اولیه از سال‌های پیش آمده انجام می‌شود. مبل‌های چرمی چستر با بهره بردن از زیبایی و کیفیت بالای چرم‌های مرغوب، دارای ساختاری مشابه با انواع دیگر و رویه‌ای بادوام و مقاوم است. آنها از بهترین چرم‌های طبیعی که در رنگ‌بندی‌های متنوع قابل انتخاب هستند، تهیه می‌شوند و می‌توان رنگ رویه را با دیگر اثاثیه موجود در اتاق هماهنگ در نظر گرفت. مدل مبل چستر می‌تواند به صورت سفارشی ساخته شود تا با توجه به سلیقه مشتری و نیازهای زیبایی محیط، نوع مناسب انتخاب شود. می‌توان آنها را به شکل‌های متفاوت و با چوب‌های تخته‌های راش و تشک‌های ضد حساسیت تهیه کرد. جنس رویه قابلیت سفارشی‌سازی بالایی دارد و می‌توان از مواد مختلف آنها را تهیه کرد.

مدل‌ها و انواع مبلمان چستر

مبلمان چستر دارای یک ساختار داخلی چوب صنوبر و راش مقاوم با شبکه‌بندی داخلی دوتایی برای اطمینان از مقاومت بالای این قطعه هستند. بالشتک‌های موجود با تراکم‌های مختلف برای دسته‌ها، پشتی و کفی صندلی‌ها تهیه می‌شوند و بیشترین راحتی را ایجاد می‌کنند. برخی از قسمت‌ها با پلی اورتان پر می‌شوند و در عین حالی که نرمی و انعطاف ایجاد می‌کنند، دوام بسیار بالایی خواهند داشت. در صورت استفاده مداوم، این مبلمان دوام بالایی دارند و می‌توان از آنها به عنوان مبلمان روزمره استفاده کرد. قسمت جلوی این مبلمان را می‌توان با تکه‌های چوب تزئین کرد، می‌توان برای پایه‌های جلو از چرخ برنجی استفاده کرده و پایه‌های عقب را می‌توان با چوب ساخت. رویه مبل را می‌توان از چرم طبیعی، چرم مصنوعی، مخمل، میکرو فیبر یا حتی پارچه تهیه کرد. امکان تهیه این نوع از مبلمان در اندازه‌های مختلف ساخت، تک نفره، دو نفره، سه نفره و انواعی که در گوشه‌ها قرار می‌گیرند. مبل چستر چرمی همراه با خطوط ظریف برجسته، به خوبی در محیطی که در آن کنتراست رنگ‌ها رعایت شده، باعث آرامش شده و برای استراحت و گذراندن وقت ایده‌آل خواهد بود. سازه داخلی مبلمان چستر همیشه از چوب مقاوم صنوبر و راش، برای استفاده در داخل صندلی‌ها برای دوام بیشتر این مبلمان تعبیه شده است. می‌توان از کوسن‌هایی با رنگ‌های روشن که با اسفنج‌های غیر قابل تغییر پر شده‌اند، برای روی مبل استفاده کرد. مبلمان چستر با طرح‌های جدید، مدرن و خلاقانه در رنگ‌های زیبا و مطابق با مد روز موجود هستند که می‌توان از آنها در محیط‌های مختلف استفاده کرد. از آنها می‌توان در یک فضای زندگی به سبک مدرن، در جلوی دیوارهایی که با مواد سرامیکی، سنگی و یا حتی فقط گچ کاری شده‌اند، قرار داد و باعث ایجاد سبکی متفاوت شد. این مبلمان به خاطر راحتی و طرح زیبایی که دارند، قابلیت قرار دادن در محیط‌های مختلف را دارند و با قرار دادن مبل چستر در محیط، احساس آرامش در کنار حس کلاسیک ایجاد خواهد شد. در محیط‌هایی که اندازه کوچکی دارند، می‌توان از تعداد کمتری از این نوع مبلمان استفاده کرد. برای داشتن مبلمانی با حداقل اندازه و ظرفیت مناسب، می‌توان از مبل‌های دو یا سه نفره استفاده کنید. اگر عادت دارید تا روی مبلمان خود استراحت کنید، مبل‌های سه نفره ایده‌آل هستند و به خاطر بهره بردن از تشک‌هایی با مواد داخلی مرغوب، این مبلمان راحتی مناسبی خواهند داشت و به مدت طولانی به کار خود ادامه می‌دهند و تغییر شکل نخواهند داشت.

نحوه خرید مبلمان چستر

بعد از انتخاب مبلمان مورد نظرتان، کار ساخت و تکمیل سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده و محصول تولید شده به آدرس شما فرستاده خواهد شد. پوشش مناسبی بر روی مبلمان قرار می‌گیرد تا در حین حمل و نقل از کارخانه تا منزل شما، آسیبی به مبلمان نرسد و عوامل مختلف باعث کثیفی آن نشوند. تمامی سفارشات با نهایت دقت ساخته شده و تغییرات مورد نظرتان با ظرافتی بالا اجرا خواهند شد. با استفاده از تکه‌های چوب مرغوب و استفاده از آنها در نقاط مختلف این مبلمان، محصول نهایی محصربه‌فردبه نظر می‌رسد. فقط کافی است تا نیازهای خود را مشخص کرده و ابعاد مبلمان، نوع پوشش را از بین پارچه‌های، چرم طبیعی یا چرم مصنوعی را انتخاب کنید. شما حتی می‌توانید رنگ برخی از قسمت‌های مبلمان را متناسب با دیگر اجزاء خانه سفارش دهید. بعد از نهایی شدن سفارش، در کوتاه‌ترین مدت ممکن محصول نهایی را تحویل خواهیم داد.

چگونگی تهیه مبلمان چستر یکی از مناسب‌ترین نیازهای هر خانه

اگر می‌خواهید مبل جدیدی را برای خانه خود داشته باشید، می‌توانید با شرکت ما بگیرید تا مشاوران باتجربه، شما را در انتخاب مناسب‌ترین و بهترین نوع، راهنمایی کنند. می‌توانید انواع رویه و طرح مختلف را برای این مبلمان انتخاب کنید. مدل‌های کلاسیک و مدرن، با چرم و پارچه‌های مختلف را برای هماهنگی این مبل‌های چستر ارائه خواهیم داد. طرح‌های متنوعی را می‌توانید سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان آن را برای شما بسازیم.
  • rooz design
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون منزل، نقش مهمی در داشتن خانه‌ای شیک دارد و مبلمان بخشی جدا نشدنی از دکوراسیون منزل شما است. اگر می‌خواهید خانه شما مدرن به نظر برسد، باید اسباب و اثاثیه‌ای را انتخاب کنید که به خوبی با هم هماهنگ بوده و در کنار هم قرار گرفته باشند. اگر در انتخاب مبلمان مدرن مناسب، انتخاب شما اشتباه باشد، خانه زیبایی چشمگیری نخواهد داشت. مطمئنا این نکات ساده، کار را برای شما راحت می‌کنند.  استفاده از مبلمان شیک در طراحی دکوراسیون داخلی منزل  بسیار پر اهمیت است.

مبل چستر

در زمان انتخاب مبلمان مدرن برای خانه، فضای خود را در نظر بگیرید

اول و مهم‌ترین نکته این است که، فضایی که در آن مبلمان را قرار می‌دهید، اندازه اتاق را در نظر بگیرید. با این کار می‌توانید ایده‌ای مناسب در مورد چگونگی پر کردن اتاق، بدون ایجاد ظاهری درهم و برهم ایجاد کنید.  

در مورد اندازه مبلمان تصمیم بگیرید

پس از روشن شدن فضایی که مبلمان در آن قرار می‌گیرند، می‌توانید اندازه مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر اتاق کوچک است، به دنبال یک مبلمان ظریف و کوچک بروید. اگر فضای بزرگ‌تری داشته باشید، بدیهی است که به مبلمانی در مقیاس بزرگ‌تر احتیاج خواهید داشت. در یک اتاق بزرگ، استفاده از یک مبلمان خیلی کوچک یا در فضایی کوچک، قرار دادن مبلمانی بزرگ، اشتباه خواهد بود و باعث ایجاد ناهماهنگی می‌شود.

به دنبال مبلمان با دوام و راحت باشید

اگر می‌خواهید پولی که خرج کرده‌اید، ارزش خود را حفظ کند و می‌خواهید مبلمان شما در طولانی مدت ماندگار باشد، مبلمانی با دوام بیشتر را انتخاب کنید. به جای چوب‌های سبک یا قاب‌های فلزی سبک، به دنبال مبلمانی باشید که ساختار چوبی و مقاوم داشته باشد. قبل از خرید مبلمان، بررسی کنید که نوعی را انتخاب کنید که در عین حال زیبایی، راحت هم باشد. مهم این است که هر نوع از مبلمان به شما احساس راحتی و آرامش بدهد و متناسب با دکوراسیون داخلی فضای شما باشد.امروزه اکثر خانم ها برای انتخاب مبلمان خود، مبلمان چستر را انتخاب می‌کنند.  انتخاب مبلمان چستر توسط خانم ها در دکوراسیون داخلی منزل به این دلیل است که این نوع مبلمان ظاهری زیبا و شیک دارد و یک نوع مبل مدرن است که راحتی بسیاری هنگام استفاده دارد.

پارچه مناسب را انتخاب کنید

نمای مبلمان شما و پارچه‌ای که روی مبل یا صندلی استفاده می‌شود، بسیار مهم است. تکه‌های چوب در کنار رنگ و نوع پارچه مورد استفاده در مبلمان مدرن شما می‌تواند به گونه‌ای انتخاب شوند که مجموعه مبلمان شما مدرن به نظر برسد. پارچه باید بر اساس میزان استفاده از مبلمان و اتاقی که قرار است آنها مورد استفاده قرار گیرند، انتخاب شود. به طور کلی پارچه‌های نرم و با رنگ روشن یک انتخاب محبوب برای اتاق نشیمن است. این امر باعث می‌شود اتاق نشیمن شما زیبا به نظر برسد، اما مسئله مهم حفظ نظافت مبلمان است که باید به آن توجه شود. انتخاب طرح‌های تیره ممکن است گزینه‌ای بهتر برای استفاده روزمره باشند، اما مطمئن شوید که طرح انتخابی شما باعث تاریک شدن اتاق نشود.

تا حدی غیر متعارف عمل کنید

اگر واقعا می‌خواهید مبلمان مدرن منزل شما زیبا و شیک به نظر برسد، چیزی کمی غیر متعارف را در نظر بگیرید. از طرح‌هایی استفاده کنید که قبلا کسی از آنها استفاده نکرده است. فروشگاه‌ها و ارائه‌دهنده‌هایی وجود دارند که برای کمک به شما در انتخاب مناسب، طرح‌های سفارشی ارائه می‌دهند. بیاموزید که به جای دنبال کردن طرح‌هایی که اکثر افراد انتخاب می‌کنند، طرح و رنگی را انتخاب کنید که باعث ایجاد تمایز شوند. هنگامی که شما در مورد نیازهای خود شفاف باشید، زمان مناسب برای تصمیم‌گیری در مورد انتخاب فروشگاه است. شما می‌توانید با تماس با ما، طرح‌های مختلف را مشاهده کنید و با مشاوره افرادی باتجربه، ایده خوبی در مورد مبلمانی که نیاز دارید، پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که ما علاوه‌بر طرح‌های معاصر و جدید، ترکیبی از مبلمان سنتی و شیک را به شما ارائه خواهیم داد. با ما تماس بگیرید تا مناسب‌ترین مبلمان مدرن را به شما پیشنهاد دهیم.
  • rooz design
  • ۰
  • ۰

در سال‌های اخیر، استفاده از مبلمان چستر که معمولا خانم ها به آن علاقمند هستند، بسیار متداول و رایج شده است. در  نظر اکثر  خانم ها در کنار مدل‌های مبلمان کلاسیک ، مبل چستر نماد راحتی و یک مبل شیک دارد. مدل‌های مبل چستر به صورت اسپرت ، مدرن و چرمی با  کاربری های متفاوت برای استفاده در اتاق‌های نشیمن است. دلیل دیگر انتخاب این نوع مبلمان استفاده مواد بادوام و با کیفیت در ساخت مبل چستر میباشد. وقتی به یک ست مبلمان چستر، نگاه می‌کنید می‌توانید ویژگی‌های راحتی را در آن تجسم کنید. استفاده از مبلمان شیک در طراحی دکوراسیون داخلی منزل برای اکثر خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

مبل چستر

تمیز کردن آسان

یکی دیگر از دلایل علاقه و  انتخاب مبل چستر  توسط خانم ها به دلیل ساختار تمام پارچه این نوع مبلمان است  و تمیز کردن این نوع مبل بسیار آسان است. به همین دلیل، زنان شاغل در میان انواع مدل‌های مبلمان، مبل چستر را انتخاب می‌کنند. حتی اگر از پارچه‌های مختلف در طراحی این مبل استفاده شود. مبلمان چستر هرگز مد و غیر قابل استفاده نخواهند شد. این ویژگی‌ها نیز به دلیل راحتی در نشیمن این نوع مبلمان است. پارچه و دکمه‌های آستر دوزی شده روی مبل یک جلوه زیبا به فضای شما میدهد. متناسب با انوع مدل های مبل چستر می‌توانید از کوسن و لوازم جانبی متفاوت نیز استفاده کنید.بالا استدر بغضی از مدلها نیز استفاده از سنگ های تزیینی و در درخشان در طراحی این نوع مبلمان استفاده میشود.

طراحی دکمه‌ها  و پارچه

از دلایل انتخاب مبل چستر توسط خانم ها استفاده از دکمه های تزیینی در طراحی آن است. این دکمه‌ها ظرافت و زیبایی مبل را بیشتر میکند.  نحوه اتصال این دکمه‌ها به مبل نیز مهم است. دکمه‌هایی که در تکیه گاه مبلمان بکار برده میشوند، بهتر و پایدارتر هستند. دلیل دیگر انتخاب این نوع مبل توسط خانم ها تنوع استفاده از پارچه های گوناگون در طراحی و ساخت این نوع مبلمان است. شما می‌توانید برای سفارش مبل چستر خود از پارچه دلخواه خود استفاده کنید. غیر از پارچه های اطلس و مخمل ، مبل چستر چرمی نیز از مدل های انتخابی خانم ها میباشند. به همین دلیل، خانم ها مبلمان چستر را ترجیح می‌دهند و برای دکوراسیون منزل خود انتخاب می‌کنند.
  • rooz design