مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

  • ۰
  • ۰

 ثبات

یکی از مهمترین مزایای ترمووود نسبت به انواع دیگر الوارهای تصفیه نشده این است که بسیار پایدار است. فرایند حرارتی که در طی تولید ترمو چوب استفاده می شود، چوب را در عمق هسته خشک می کند. با این کار تمام رطوبت و رزین الوار از بین می رود.

وقتی ترمووود روی ساختمان نصب شود ، به اندازه الوارهای تصفیه نشده متورم ، ترک نمی خورد و کوچک نمی شود. همچنین حتی در دمای شدید نیز شیره ترشح نمی کند.

این پایداری برای بسیاری از افرادی که از الوارهای حرارتی در نمای چوبی ساختمان استفاده می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است.

طول عمر

عملیات حرارتی با چوب به این روش به افزایش طول چوب کمک می کند. شرایط جوی و محیطی که چوب در معرض آن است همچنان در تعیین دوام چوب نقش مهمی دارد.

با این حال، چوب حرارت دیده در مقایسه با سایر چوب‌ها عمر ​​بیشتری دارند؛ زیرا برخی از قندهای طبیعی در آن از بین رفته اند و در نتیجه مقاومت آن در برابر پوسیدگی و قارچ افزایش می یابد. این یک مزیت عمده برای کسانی است که می‌خواهند در پروژه‌های ساختمانی  از چوب ترمو نما استفاده کنند.

چوب ترمو، عمر طولانی دارند و به دلیل عملیات حرارتی و بدون مواد شیمیایی به سادگی قابل بازیافت هستند و این یک مزیت نسبت به سایر چوب های دیگر است.

عایق کاری

وقتی چوب در دمای بالا گرم می شود، آب از دست می‌دهد و متخلخل می‌شود. این می تواند تأثیر زیادی در قدرت عایق بندی آن داشته باشد و به این معنی است که چب ترمو یا همان چوب حرارت دیده در عایق بندی ساختمان در مقایسه با چوب غیر تصفیه شده بسیار بهتر است.

منبع پایدار

ترمووود از جنگل های کاملاً مدیریت شده ، دارای FSC و PEFC تأیید می شود. در طول تولید هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود و درختانی که از آن ساخته شده است با رشد آنها در بهبود کیفیت هوا در محیط محلی نقش دارند.

  • ۹۹/۱۰/۱۶
  • rooz design

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی