مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

مجله خبری روز دیزاین

در روز دیزاین، اطلاعات خود را را به روز کنید

  • ۰
  • ۰

تخت خوابی که انتخاب می‌کنید می‌تواند ظاهر و احساس کلی اتاق خواب شما را تعیین کند. آنچه مسلم است این است که گزینه‌های زیادی هنگام خرید تخت خواب جدید وجود دارد. همین موضوع انتخاب را بعضا دشوار می‌کند. اما با وجود تنوع بالا، مهم‌ترین ملاک انتخاب می‌تواند خواسته قلبی و سلیقه شما باشد. بهتر است به این سوالات قبل از اقدام به خرید پاسخ دهید که آیا برای خانه پر زرق و برق خود به تخت خوابی سلطنتی نیاز دارید و یا به دنبال سبکی ساده و اسپرت مانند تخت چستر می‌گردید؟ پاسخ شما به این سوال قطعا گزینه‌های زیادی را از لیست انتخاب‌هایتان حذف خواهد کرد. گاهی برای برخی افراد مهم نیست که دکوراسیون منزل‌شان از چه سبکی پیروی می‌کند؛ آنها دوست دارند سبک چیدمان فضای اتاق خوابشان به طور کلی با بقیه نقاط منزل متفاوت باشد.

انواع مدل تخت خواب جدید

معیارهای دسته بندی انواع تخت خواب

انواع تخت خواب را می‌توان بر اساس اندازه، طرح و سبک، پارچه و متریال ساخت آنها به دسته‌‌های مختلفی تقسیم کرد.

    • اندازه تخت‌ها می‌تواند از سایز کوچک، دوقلو، تا تخت‌های کینگ و بسیار بزرگ متغیر باشد. هر سایز را بر اساس استفاده و کاربرد آن می‌توان به مخصوص کودکان، نوجوان، بزرگسالان تکی، تا دو نفره از یکدیگر مجزا ساخت.
    • طرح و سبک همان آیتمی ‌است که قاب و چهارچوب اصلی تخت را شکل می‌دهد. این ویژگی تغییرات چشمگیری را از فریم‌های مینیمالیستی، ساده و استاندارد به مدل‌های بسیار پر نقش، کارشده و سفارشی ایجاد می‌کند. در واقع سبک، شکل و ظاهر کلی تختخواب بستگی بسیار زیادی به طراحی آن دارد.

صرف نظر از اندازه و طرح، عامل دیگر مجزا کننده انواع تخت‌ها به کار رفتن چوب، فلز و یا پارچه در بدنه آنهاست. مثلا برای قاب بالا و پایین تخت‌ها می‌توان از انواع فلز (استیل، نقره، آهن و…)، چوب (خیزران، بلوط، روس،راش و…) استفاده نمود؛ و یا کلا می‌توان از وجود قاب بالا و پایین تخت صرف نظر کرد.

منبع: انواع تخت خواب مدرن و جدید

  • ۹۹/۱۱/۱۸
  • rooz design

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی